Review palette Prism - Anastasia Beverly Hills- recenzja paletki

23:37

Cześć kochani ♥
Wiem, że dawno (a nawet bardzo) mnie tu nie było. Doskonale zdaję sobie z tego sprawę ... 
Ale ostatnio jestem bardzo zajęta, czasami byłam tak wykończona, że miałam tylko ochotę na to żeby się położyć i o wszystkim zapomnieć. Mam nadzieję że uda mi się bardziej zorganizować i posty będą pojawiać się tak często jak tylko znajdę odrobinę czasu.

Ale dzisiaj przychodzę do was z recenzją najnowszej paletki od Anastasi Beverly Hills-Prism.
Używam jej już dosyć długo, bo kupiłam ją zaraz po premierze.
Jeśli jesteście ciekawi jak sprawdza się u mnie, to czytajcie dalej


Jak widzicie paletka ma welurowe czarne, bardzo eleganckie i bogato zdobione opakowanie.
Design nawiązuje do poprzednich paletek Anastasi.
To opakowanie bardzo mi się podoba, ale strasznie się brudzi, 
w dodatku na czarnej strasznie widać kurz.
W przypadku subculture (tutaj recenzja) ten brud nie był aż tak widoczny.


 Paletka jest wyposażona w lusterko i pędzelek.
Zawiera 14 cieni - 7 matów, 6 foliowych. i 1 duochrom.
Kolorystyka cieni jest bardzo różnorodna.
Nie widziałam paletki, która miałaby tak odważne kolory!
Bo mamy tutaj czarny i neonowy żółty, i brzoskwiniowy ,i nawet butelkową zieleń!
Wszystkie firmy raczej idą bezpieczniejszą drogą i wybierają burgundy, róże, fiolety-które niemalże pasują każdemu!
A Anastsia już 2 raz skacze na głęboką wodę i wybiera bardzo nietypowe kolory cieni.
Wpłynęło to ogromnie na instagrama i raczej każda dziewczyna choć raz zapragnęła zrobić makijaż tą paletką, choć na pierwszy rzut oka nie wygląda aż tak rewelacyjnie! (w porównaniu do innych ciepłych palet )
Przyznam się, jak pierwszy raz ją zobaczyłam, to szczerze nie byłam nią jakoś mocno zachwycona.
Ale z czasem zaczęłam się zakochiwać coraz mocniej i mocniej i tak trafiła w moje rączki.
Na żywo prezentuje się o niebo lepiej niż na zdjęciach.
Zapraszam was na mojego instagrama, tam dodałam filmik ze swatches,
 na którym widać prawdziwe oblicze tej paletki! (klik)


Teraz przejdźmy do pigmentacji i samej formuły cieni.
Pewnie was nie zaskoczę, bo tak jak to było w przypadku innych paletek Anastasi, ta jest równie genialnie napigmentowana!  Specjalnie się nie wysilałam do zrobienia tych swatches, a jak widzicie jest szos!
Jeśli chodzi o konsystencje to jest mega kremowa. Cienie się minimalnie osypują, ale nie tak jak w przypadku Subculture (chociaż w tej cienie się nadzwyczajniej pyliły, nie tyle co osypywały)
Cienie się świetnie blendują i genialnie rozprowadzają.
Kolory pięknie przez siebie przechodzą.
Może brakuje mi jaśniutkiego beżu, ale spokojnie kompletuje go z innych paletek (np. bardzo lubię cień Bae z paletki Rose Gold-Huda Beauty)
Jeśli chodzi o trwałość to również nie mam się tutaj do czego przyczepić!
Cienie nawet bez bazy utrzymują sie cały dzień bez żadnego problemu !

Plusy:
♥oryginalność, nietypowa kolorystyka
♥ pigmentacja
♥ trwałość cieni
♥ genialna formuła, konsystencja cieni
♥ różnorodność
♥ piękne, eleganckie opakowanie
♥ design
♥ cena

Minusy:
- dostępność paletki

I to już wszystko, co sądzę na temat paletki Prism od Anastasi Beverly Hills.
Ja kocham ich kosmetyki. Anastasia jest moją ulubioną firmą kosmetyczną, mam od nich naprawdę sporo kosmetyków i muszę powiedzieć że każdy jeden jest po prostu rewelacyjny!
Do zobaczenia ♥ 
(tym razem już niedługo)

You Might Also Like

6 komentarze

  1. ta paleta jest naprawdę piękna! :) choc wiem, że z czesci z kolorow jak np z zoltego, bym po prostu nie korzystala

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękna, ale nie wiem czy potrafiłabym wykorzystać jej potencjał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna jest :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/valentines-day-zakupowemodowe-propozycje.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa paleta. Mam mieszane uczucia. Jedne kolory w moim guście drugie absolutnie nie. Raczej nie będę nad nią myśleć ;)
    Pozdrawiam! I zapraszam również do mnie. W końcu po miesięcznej przerwie powróciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie się prezentuje, ale kolorki nie moje :)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuje, że odwiedziłeś mojego bloga.
♥ Jeśli mnie zaobserwujesz, to możesz liczyć na to samo, tylko napisz mi o tym.
♥Zostaw link swojego bloga w komentarzu, na pewno w wolnej chwili go odwiedzę.
♥Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania!

About Me

Jestem M-Grabowska. Pasjonuję się modą i urodą. Kocha sport i zdrowy styl życia. Na bieżąco śledzę nowe trendy. Uwielbiam też fotografię. Na moim blogu znajdziesz coś o modzie, urodzie i zdrowym stylu życia. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej♥

Like us on Facebook