Paczka od La Luxe Paris

11:44

Cześć kochani ♥
Kilka dni temu przyszła do mnie przecudowna paczuszka od "La Luxe Paris".
Jeśli jesteście ciekawi, co takiego się w niej znalazło to czytajcie dalej.




Pierwszą rzeczą jest paleta cieni.
Ma bardzo fajną pigmentację.
Testowałam już ją w filmiku na moim instagramie (klik)
Wstępnie mogę powiedzieć, że paletka naprawdę daję radę.
Cienie są jak najbardziej w porządku.
Ale będę jeszcze ją testować i wrócę do was z końcową opinią na jej temat.







Dalej mam korektor w kredce.
Już go trochę poużywałam i całkiem fajnie się sprawdza.
Ma świetny-jasno beżowy odcień (nie ma tonów różowych!)
Nie ściera się tak szybko, jak inne tego typu produkty.
I co najważniejsze bardzo fajnie kryje, a raczej zakrywa niedoskonałości.
Wydaję mi się, że poradzi sobie nawet z bardzo problematyczną cerą.


Kolejny produkt to róż.
Ja mam piękny brzoskwiniowy kolor.
Ma bardzo fajny pigment.
Z łatwością się go rozprowadza.
Na pewno nie zrobicie sobie nim plamy.
Jeśli chcecie zobaczyć jak radzi sobie w akcji, obejrzyjcie mój najnowszy filmik - klik


Dostałam również podkład w 2 odcieniach - nude i natural.
Niestety ani jeden ani drugi mi nie podpasował.
Jeden jest zbyt pomarańczowy i ciemny, a drugi zbyt jasny i różowy.
Wobec tego nie mogę stwierdzić jak tak naprawdę wygląda.
Jeszcze popróbuję, ale ten kolor... ehhh












Dostałam również 2 pomadki.
Dają one wykończenie - velvet matte.
Ja osobiście nie przepadam za takim wykończeniem, zdecydowanie bardziej wolę mat.
Ale muszę przyznać, że te są naprawdę dobrej jakości.
Kolorki też mają bardzo ciekawe.






Tutaj mam tusz do rzęs.
U mnie tusze w sumie leżą i się kurzą.
Używam jednego w bardzo małej ilości-tylko na dolne rzęsy 
i żeby połączyć sztuczne rzęsy z moimi naturalnymi.
Na co dzień nie maluję rzęs, moim zdaniem to bardzo je niszczy.


Kolejny kosmetyk to tusz do brwi.
Szkoda. że dostałam go w czarnym odcieniu.
Ja lubię brwi bardzo wyrysowane, i tego typu kosmetyki używam raczej po to, aby włoski trzymały się na swoim miejscu, a nie żeby dodać im dodatkowo kolor.
Jednak ma bardzo fajną formułę i faktycznie utrzymuję te włoski :)
Zobaczymy, może będę go używać.
Gdyby nie ten kolor, to byłby używany przeze mnie w codziennym makijażu!




Następnie dostałam kredkę.
Jest ona średnio twarda.
W sumie przyjemnie się ją rozprowadza na linii wodnej.
Ma fajny-intensywny czarny kolor.


I moja zmora w makijażu-czyli eyeliner.
Długo długo już szukam idealnego eyelinera. 
Jedynie (jak na razie) na wysokości zadania stanął tatto liner od Kat Von D.
Ale przejdźmy do tego od La Luxe Paris...
Ma on bardzo wodnistą konsystencje.
Jego aplikator jest całkiem precyzyjny i idzie nim zrobić bardzo fajną kreskę.
Tylko trzeba jeszcze bardziej podbić kolor jakimś czarnym cieniem bądź innym eyelinerem.



Kolejny produkt to odżywka do rzęs.
Można jej używać faktycznie jako odżywki albo też jako baza pod tusz.
Ja zdecydowanie na co dzień wolę tę drugą opcję, z tego względu że rzęsy wydają się dłuższe.
Chociaż ja i tak maluję je rzadko, ale ten sposób naprawdę działa! 
Sami spróbujcie i dajcie znać.
Ja niestety już się tak przyzwyczaiłam do sztucznych rzęs, że nawet nie krępuję się ich założyć do szkoły (oczywiście tylko w wyjątkowych okazjach).
Spróbuję używać tej odżywki na noc i wrócę do was, mam nadzieję, z efektami :)


I kolejna odżywka, tym razem do paznokci.
Nie jestem pewna, czy kiedykolwiek ją otworzę.
Ale kto wie, może kiedyś?
Ja uwielbiam hybrydy, bo to przede wszystkim wygoda!
Ale może dla was wypróbuję, przynajmniej się postaram ! 


Ja nie używam lakierów do paznokci.
Zdecydowanie bardziej wolę hybrydy.
Ale te co dostałam mają bardzo ładne kolory.
Wy przetestujcie koniecznie i dajcie znać !

Podsumowanie
Z paczki jestem bardzo zadowolona, nie sądziłam że znajdę w niej tyle fajnych kosmetyków!
Z tego co wiem produkty La Luxe Paris możecie dostać (UWAGA) w Lidlu! Więc to ich kolejny atut, bo robiąc zakupy do domu, możecie przy okazji zaopatrzyć się też w kosmetyki!
W dodatku ich cena naprawdę jest atrakcyjna !
Przetestowałam (może nie wszystkie tak od A do Z) i będę je cały czas testować, tak żeby wam zobrazować moją pełną opinię (rozpatrując każdą rzecz od każdej strony) na ich temat.

Buziaki ;*

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Zupełnie nie znam tych produktów, ale może kiedyś się im przyjrzę :)

    http://jednafiga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś nie najlepiej wspominam tę markę kosmetyków:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten tusz do rzęs bardzo mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Markę kojarzę z biedronki ;) Siostra miała kiedyś tusz do rzęs i dobrze jej się sprawdzał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowności, najbardziej mi się podobają obie pomadki, nie miałam okazji używać kosmetyków tej marki.

    Pozdrawiam,
    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Do niedawna nie znałam tych produktów, jednak wydaje mi się, że nie jesteś jedyną osobą która je poleca :)Wpadnij w wolnym czasie do mnie na sosimply, może akurat znajdziesz jakąś modną stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki temu wiele informacji jest dla mnie bardzo pomocne po przeczytaniu tego artykułu, mogę menambah więcej wiedzy, nie zapomnij przeczytać mojej strony Obat Itp | Obat Kanker Payudara | Obat Radang Panggul | Obat Sinusitis | Obat Miom

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic z tego nie znam, ale zdjęcia przeboskie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta pomadka będzie chyba mi pasowała :)
    Serdecznie pozdrawiam was wszystkich i zapraszam do odwiedzenia mojej strony Street Fashion.

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuje, że odwiedziłeś mojego bloga.
♥ Jeśli mnie zaobserwujesz, to możesz liczyć na to samo, tylko napisz mi o tym.
♥Zostaw link swojego bloga w komentarzu, na pewno w wolnej chwili go odwiedzę.
♥Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania!

About Me

Jestem M-Grabowska. Pasjonuję się modą i urodą. Kocha sport i zdrowy styl życia. Na bieżąco śledzę nowe trendy. Uwielbiam też fotografię. Na moim blogu znajdziesz coś o modzie, urodzie i zdrowym stylu życia. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej♥

Like us on Facebook