Review palette Huda beauty Desert dusk-pierwsze wrażenie

08:52

 Cześć kochani ♥
Dzisiaj przychodzę do was z recenzją najnowszej paletki Huda Beauty-Desert Dusk palette.
Jako że jestem ogromną fanką Hudy i jej kosmetyków nie mogłam przejść obok tej paletki obojętnie.
Jak pewnie wiecie, kocham malować oczy, w całym makijażu jest to moja ulubiona część.
Tak więc jeśli jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdza Desert Dusk i czy pobiła swoją poprzedniczkę, to czytajcie dalej.


 Jeśli chodzi o design to Huda poszła w zupełnie inną stronę niż w paletce Rosegold.
Tam opakowanie było przezroczyste, natomiast tutaj jest zabudowane.
Bardzo mi się podoba, w dodatku nawiązuje do całej palety (zarówno kolorystyki jak i nazwy).
Jest bardzo solidne (solidniejsze niż w Rose gold).
I zdecydowanie bardziej cięższe, ale jest to u granic wytrzymałości ! :)
W środku znajduje się ogromne lusterko !!!


Paletka ma przępiękne cienie, utrzymane w tonach fioletów i burgundów.
Mamy tu 8 matów 1 cień brokatowy, 2 duochromy i 7 folii.
Cienie są niebywale napigmentowane.
Poza tym ich odcienie są bardzo intensywne. 
Mają przyjemną aksamitną konsystencje. 
Genialnie się blendują i rozcierają. 
Kolory przepięknie przez siebie przechodzą.
Kiedy nakładamy je na powiekę, to w ogóle nie tracą pigmentu.
W przypadku paletki od Morphe (35b) miałam z tym ogromny problem, bo w palecie cienie wyglądały bardzo intensywnie, a na oku zupełnie blado i wszystkie cienie jakby się ze sobą zlewały.
Cienie w ogóle się nie rolują.
Bardzo długo się utrzymują na powiece, nawet bez nałożenia bazy.
 Nawet po całym dniu nie znikają, nie gubią na intensywności, nie wchodzą w zmarszczki...
Nic kompletnie nic się nie zmieniają!
Ja kocham pracować na cieniach Hudej.
Są one jednym wielkim sztosem!
 To jak się z nimi wspaniale pracuje i jak pięknie zachowują na powiece to jest po prostu kosmos!
Muszę to powiedzieć... Żadna paleta nie dorównuje paletkom Huda Beauty!
Mam Morphe, Anastasię, Too Faced..
I z żadną nie pracuje mi się ta wspaniale jak z tą !


Zrobiłam wam swatches kilku moich ulubionych cieni.
Maźnęłam je dosłownie tylko odrobinkę! 
No po prostu sztos!
Kocham tą paletkę szczególnie za folie, brokaty (po prostu świecące cienie ).
Nadają one taki blask jak żadne inne cienie, z którymi miałam styczność.
W Rose Gold było tak samo i bałam się, że tutaj Huda już odpuści i będzie nieco gorzej, ale nic bardziej mylnego! Obie paletki są na takim samym poziomie-są wręcz niesamowite!
Podziwiam Hudą za to że te paletki są podobne, ale jednak są bardzo różne !
Mega mi się podoba, że dała cień-Cosmo, który jest brokatem, ale tak genialnie wygląda, że ja nie mam słów!
To jest bajka !!!!

Zalety
❤️ Cudowny design
❤️ Piękna kolorystyka cieni
❤️ Nieziemskie formuły cieni
❤️ Cudowna pigmentacja
❤️ Lusterko
❤️ Trwałość

Wady
〰 brak !

Ta paleta podbiła moje serce !
Kocham paletki od Huda beauty i z pewnością będę mieć każda kolejną która wyjdzie na rynek!
A wy co sądzicie o nowej paletce Desert Dusk ?
Ja jestem po prostu zakochana !!!
Do zobaczenia ♥

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Paletki Hudy są moim marzeniem! Są cudowne, piękne i baaardzo drogocenne :D

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja wymarzona 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta paleta, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przepiękna ;) Niestety chyba poza moim zasięgiem cenowym :D Choć kto wie, może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja ci jej zazdroszczę :o!
    Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice post!! Your blog is interesting!!
    Great review!
    I follow you. Mind following back?

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Paleta cudna, to z pewnością moje marzenie, ale na daną chwilę cenowo wychodzi poza mój budżet. Być może uda mi się ją kupić w jakiejś ciekawe promocji. Na daną chwilę widziałam paletkę z MUR, która jest bardzo podoba, coś w rodzaju odpowiednika i choć wielką fanką MUR nie jestem, to może wybiorę na początek właśnie tańszy odpowiednik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest cudowna ❤
    Obserwuje
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam w planach zakup jakiejś palety huda, na razie tylko podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo, chyba zacznę także na nią polować ;)
    Zapraszam do mnie, zaobserwowałam Cię , może ty mnie także zechcesz ? ;)
    https://karolinyaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuje, że odwiedziłeś mojego bloga.
♥ Jeśli mnie zaobserwujesz, to możesz liczyć na to samo, tylko napisz mi o tym.
♥Zostaw link swojego bloga w komentarzu, na pewno w wolnej chwili go odwiedzę.
♥Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania!

About Me

Jestem M-Grabowska. Pasjonuję się modą i urodą. Kocha sport i zdrowy styl życia. Na bieżąco śledzę nowe trendy. Uwielbiam też fotografię. Na moim blogu znajdziesz coś o modzie, urodzie i zdrowym stylu życia. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej♥

Like us on Facebook