Pyszny omlet bez mąki

09:07


Cześć kochani ♥
Dzisiaj mam dla Was przepis na omleta bez mąki!
Jest to idealna alternatywa na śniadanie białkowo-tłuszczowe.
Wykonanie jego jest bardzo proste.


Składniki:
2 jajka
szynka
cebula
pomidor
świeża bazylia
parmezan
ulubione przyprawy
olej kokosowy do smażenia

Wykonanie:
Pokrojoną cebulę usmażyć na patelni. Następnie dodać szynkę, później pomidora.
Na połączone składniki wylać roztrzepane jajka.
Smażyć tylko na jednej stronie ( chyba że dasz radę przewrócić omleta) pod przykryciem.

Gotowego omleta posypać parmezanem i położyć na niego bazylię.
Smacznego !

Lubicie takie proste śniadania?
Do zobaczenia ♥

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Im prostsze śniadanie tym lepiej, bo rano zazwyczaj czasu nie ma. Jeśli chodzi o omlety, ja jednak wole je na słodko, ale pewnie i tak spróbuje twojego przepisu :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda smakowicie ;) Muszę kiedyś spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo smacznie :)
    Mogłabys kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma problemu z przewracaniem na patelni?? :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie robię omletów z mąką ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jutro wjeżdża omlet na śniadanie ;-)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuje, że odwiedziłeś mojego bloga.
♥ Jeśli mnie zaobserwujesz, to możesz liczyć na to samo, tylko napisz mi o tym.
♥Zostaw link swojego bloga w komentarzu, na pewno w wolnej chwili go odwiedzę.
♥Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania!

About Me

Jestem M-Grabowska. Pasjonuję się modą i urodą. Kocha sport i zdrowy styl życia. Na bieżąco śledzę nowe trendy. Uwielbiam też fotografię. Na moim blogu znajdziesz coś o modzie, urodzie i zdrowym stylu życia. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej♥

Like us on Facebook