Nowości od Makeup Revolution ♥

05:36

Cześć kochani ♥
Dzisiaj chciałabym się z wami podzielić moją paczuszką od Makeup revolution.
Jestem bardzo szczęsliwa, że mogłam przetestować ich kosmetyki.
Otwieranie jej sprawiło mi ogromną przyjemność, a testowanie produktów jeszcze większą.
Jeśli macie ochotę zobaczyć co takiego dostałam oraz poczytać trochę o tych kosmetykach, to przejdźcie do dalszej części postu.




Na pierwszy ogień idzie paletka (pro hd amplified 35), która bardzo mnie zaciekawiła i nie mogłam się powstrzymać, aby jak najszybciej ją przetestować.
Przyznam się, robiłam swatches i po prostu zaniemówiłam.
Miałam już od nich czekoladki i wiedziałam po prostu "z czym to się je''.
Ale tutaj sytuacja była inna.
Cienie są kremowe, jak masełko.
I mają taki pigment, że śmiało mogę je porównać do Too Faced.
Paleta ma cienie o cudownych kolorach.
Znajdziemy tu cienie perłowe jak i matowe.
Paleta jest kompletna i uniwersalna.
Bardzo mi się podoba i z pewnością użyję jej wiele wiele razy.



Następnie mam paletę rozświetlaczy (strobe lighting), która skradła moje serducho.
Te produkty mają tak piękną fakturę, że szkoda było mi ich używać.
Ta paleta chyba najbardziej podoba mi się w mojej kolekcji.
Użyłam jej tylko do swatches, więc za dużo się o niej nie wypowiem.
Ale jak narazie, to bradzo fajnie się zapowiada.



Dalej mam 2 paletki- renaissance day i renaissance night
Jedna jest przeznaczona na dzień, a druga na wieczór. 
Jak widzicie ich opakowanie jest po prostu fenomenalne!
Paletki były zawinięte w welurowym opakowaniu.
Pierwszy raz spotkałam się z tak pomysłowym opakowaniem!
Ich plusem jest to że są małe, więc bez problemu zmieszczą się do każdej torebki.
W środku znajduje się lusterko i pędzelek.
Mają piękne kolory.
Już ich używałam i sprawdzają się świetnie. 



Kolejna paletka-ultra eyeshadow flawless
Ta ma już więcej brokatowych cieni.
I bardzo mi się to podoba. Lubię mieć różnorodne palety!
Bardzo mnie zachwycają odcienie granatu, borda, złota, zieleni...
Paletka ta jest idealna na jesienne wieczory.
Ma bardzo fajną pigmentację.
Cienie brokatowe możemy nakładać na wiele sposobów- zarówno na mokro, jak i palcem...
Ma ona już bardziej chłodną kolorystykę, no ale przecież zbliża się jesień, zima, więc powoli trzeba będzie się przestawiać.
Ogólnie bardzo jestem z niej zadowolona.




 I kolejna paleta, (pro hd camouglage cream concealer light medium) ale tym razem korektorów.
Znajdziemy tu bardzo neutralne odcienie.
Od najjaśniejszych po średnie.
Produkty te mają fajną, delikatno-kremową formułę.
Bardzo fajnie się rozcierają i mają świetne krycie.


Dostałam jeszcze jedną paletkę cieni. (epic day palette)
Te większe cienie mogą służyć też do twarzy, np. jako rozświetlacz albo róż.
Bardzo lubię takie rozwiązania w paletkach, bo kiedy wyjeżdżamy zawsze lepiej mieć jedną paletkę, a nie szukać w torebce miliony kosmetyków...
Jak widzicie, cienie są w ciepło-chłodnej kolorystyce.
Paletka ta jest bardzo uniwersalna..


Przyszedł czas na pomadki.
Ja dostałam ich 5 i są w różnych kolorach.
Jak widzicie jest tu fiolet, brąz, róż, czerwień.
Niestety aparat nie oddał ich pięknych soczystych kolorów.
Najbadziej podoba mi się fiolet-jest po prostu genialny.
Ale strasznie też przypadł mi do gustu różowy, w sumie taki trochę brzoskwiniowy-Awaken.
Pomadki mają fajną kremową formułę.
Jest to taki velvet mat.
Bardzo długo się utrzymują i nie wysuszają ust.


I ostatnia rzecz to pędzle do oczu.
Bardzo się ucieszyłam, że je dostałam, bo pędzli nigdy za wiele :)
Jak widzicie już ich używałam i sprawdzają się świetnie.
Mają przemilutkie włosie i są rewelacyjnie ścięte.

♥♥♥

I to wszystko co dostałam od Makeup Revolution.


Na dniach pojawi się też post z przesyłką od Freedom makeup i I  ♥ makeup także bądźcie czujni! :)

Jak wam się podobają rzeczy które dostałam ?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!
Do zobaczenia ♥

You Might Also Like

4 komentarze

♥Dziękuje, że odwiedziłeś mojego bloga.
♥ Jeśli mnie zaobserwujesz, to możesz liczyć na to samo, tylko napisz mi o tym.
♥Zostaw link swojego bloga w komentarzu, na pewno w wolnej chwili go odwiedzę.
♥Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania!

About Me

Jestem M-Grabowska. Pasjonuję się modą i urodą. Kocha sport i zdrowy styl życia. Na bieżąco śledzę nowe trendy. Uwielbiam też fotografię. Na moim blogu znajdziesz coś o modzie, urodzie i zdrowym stylu życia. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej♥

Like us on Facebook