Nowości od I ♥ makeup

08:13

Cześć kochani ♥
Dzisiaj przyszła pora na paczkę od I ♥ makeup.
Jest to przed ostatnia paczka, którą otrzymałam ze współpracy z markami
Freedom makeup i Makeup Revolution.
Jej asortyment jest bardzo ciekawy, tak więc jeśli interesuje was,
co takiego od nich dostałam, to czytajcie dalej ♥




Pierwsza rzecz to rozświetlacz- Goddess of Love (Golden goddess)
Ma piękny szampański kolor, który z pewnością sprawdzi się u najbardziej wymagającej osoby.
Ma cudowną pigmentacje i pięknie wygląda na kościach policzkowych.
Zapewnia efekt mokrej skóry.
Bardzo podoba mi się jego opakowanie-jest takie słodkie !


Kolejna rzecz to czekoladka-golden bar.
Zawiera cienie metaliczne i satynowe.
Wszystkie są w przepięknych jesiennych kolorach.
Trochę brakuje mi w niej paru matów, ale przynajmniej będę mieć 1 paletę z połyskującymi cieniami.
Ich pigmentacja jest naprawdę świetna!
Miałam inne czekoladki i tamte były trochę inne od tej.
Nie wiem czym to jest spowodowane, ale w tej formuła jest o wiele bardziej kremowa.
Cienie mają efekt metaliczny i można je też porównać do folii.
Bardzo podoba mi się paletka "zewnętrznie" jak i "wewnętrznie" ♥


I kolejna czekoladka, ale trochę mniejsza.
Ta zawiera rozświetlacz i bronzer.
Zobaczcie tylko jak te produkty są piękne wypiekane!
Bardzo podoba mi się na nich efekt spływających kropli.
Trochę przypomina topiącą się czekoladkę.
Sam bronzer jest świetny. Ma piękny chłodny odcień i fajną pigmentację, w dodatku nie robi plam.
Natomiast rozświetlacz daje subtelny efekt.
Nie ma w ogóle drobinek brokatu, więc za to wielki plus.

♥♥♥

I to już wszystkie produkty od I ♥ makeup.
Dajcie znać co was najbardziej urzekło i na jakiego produktu czekacie recenzje!
Do zobaczenia ♥

You Might Also Like

4 komentarze

♥Dziękuje, że odwiedziłeś mojego bloga.
♥ Jeśli mnie zaobserwujesz, to możesz liczyć na to samo, tylko napisz mi o tym.
♥Zostaw link swojego bloga w komentarzu, na pewno w wolnej chwili go odwiedzę.
♥Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania!

About Me

Jestem M-Grabowska. Pasjonuję się modą i urodą. Kocha sport i zdrowy styl życia. Na bieżąco śledzę nowe trendy. Uwielbiam też fotografię. Na moim blogu znajdziesz coś o modzie, urodzie i zdrowym stylu życia. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej♥

Like us on Facebook