Nowości od Freedom makeup

05:43

Cześć kochani ♥
Dzisiaj chciałabym wam pokazać moją paczkę, którą dostałam od Fredom makeup.
Jestem ogromnie szczęścliwa, że mogę przetestować ich kosmetyki, ponieważ nigdy wcześniej nie miałam okazji ich używać.
Jeśli jesteście ciekawi jakie produkty znalazłam w paczce, to czytajcie dalej.



Na pierwszy ogień idą błyszczyki do ust.
Ja osobiście nie jestem fanką takiej formuły, raczej wolę mat.
Ale je wypróbowałam.
I strwierdzam, że nie ma lepszych błyszczyków, przynajmniej tych których ja próbowałam.
Zawsze były słabo napigmentowane, wyglądały sztucznie, zbierały się i nie utrzymywały długo.
Ale nie te !
Te z Freedoom mają cudowne nudziakowe kolory.
Mają świetną kremową formułę. Są rewelacyjnie napigmentowane i długo się utrzymują!
Od dzisiaj zacznę lubić błyszczyki, ale tylko te z Freedom :)


Następną rzeczą jest fixer.
Ma bardzo fajny aplikator, jeśli mogę to tak nazwać.
Bardzo przyjemnie i łatwo się go aplikuje.
Fixer daje uczucie świeżości i zdejmuje pudrowość z twarzy, dodatkowo przedłuża makijaż.
Warto wspomnieć, że ma ciekawy zapach.



Kolejna rzecz to kremowa paleta do konturowania.
W zestawie jest dołączony także pędzelek i to od niego najpierw zacznę.
Jest bardzo dobrze ścięty.
Dzięki jemu kształtowi możemy w bardzo precyzyjny, szybki i łatwy sposób zaaplikować produkt.
Mam jednak zastrzeżenia co do jego wielkości, ponieważ produkty w palecie są małe i ciężko się nim je nabiera.
Ale ogólnie bardzo fajnie mi się sprawdza.
Teraz przejdźmy do paletki.
Produkty są niesamowicie kremowe i bardzo przyjemnie się je aplikuje i rozciera.
Mają świetne kolory. Znajdziemy tu biel, ciemny brąz i coś pomiędzy-czyli karmel.
Ogólnie, bardzo mi się podoba i na pewno będę po nią często sięgać.



Lecimy dalej.
Tutaj mam paletę do konturowania, ale tym razem jest ona przeznaczona do konturowania na sucho.
Produkty są niesamowicie napigmentowane i kremowe.
Zdziwiło mnie to, bo przy większości tego typu kosmetyków raczej ich konsystencja jest sucha.
Bardzo przyjemnie się rozcierają i blendują.
Ten bronzer strasznie mi przypomina bronzer z palety do konturowania z Too Faced - cocoa contour.
Ale nie chodzi mi o wygląd, tylko o konsystencje i pigmentacje.
Myślę że jest on idealnym zamiennikiem tego z Too Faced.
Paleta niesamowicie mnie zaskoczyła i na pewno będę jej często używać.



Kolejne produkty, które dostałam to pomady do brwi.
Mam 2 kolory-soft brown i granite.
Bardzo się ucieszyłam, że dostałam je w jasnym i ciemnym kolorze.
Ich konsystencja jest trochę sucha, ale w miarę łatwo się z nimi pracuje.




Dalej mam 2 cienie do brwi.
I znowu dostałam jasny i ciemny komplet.
Ash brown jest bardzo ciemny i nie sądzę że będę go używać, ale może kiedyś...
Natomiast carmel ma bardzo fajne tony brązu (niestety aparat je przekłamał, na żywo są zdecydowanie bardziej brązowe). Fajnie sprawdzi się u blondynek i brunetek.
Cienie już próbowałam i mają fajną, wręcz kremową konsystencje.
 Ja ich używam tylko do wykończenia brwi, bo jestem fanką pomad.


Ostatnią rzeczą jest tusz do rzęs.
Ma ładny, głęboki czarny kolor.
Szczoteczka jest bardzo ciekawa.
Tusz ładnie pogrubia rzęsy i je fajnie wydłuża.

♥♥♥

I to wszystko co dostałam od Freedom makeup.
Jest to już ostatnia paczka jaką dostałam od marek Makeup Revolution i  I love makeup.
Jeśli chcecie zobaczyć asortyment tamtych paczek to kliknijcie tutaj ---> paczka od Makeup Revolution ; paczka od I♥makeup

Co sądzicie o moich nowościach? 
Ja jestem niesamowicie zadowolona z paczki i dziękuję Freedom, że mogłam przetestować ich produkty.
Koniecznie napiszcie w komentarzu co najbardziej was zaciekawiło
Do zobaczenia ♥


You Might Also Like

3 komentarze

  1. Świetne produkty dostałaś :) Lubię ich cienie do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletki sa ciekawe :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/must-have-na-jesien-i-wishlista.html

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuje, że odwiedziłeś mojego bloga.
♥ Jeśli mnie zaobserwujesz, to możesz liczyć na to samo, tylko napisz mi o tym.
♥Zostaw link swojego bloga w komentarzu, na pewno w wolnej chwili go odwiedzę.
♥Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania!

About Me

Jestem M-Grabowska. Pasjonuję się modą i urodą. Kocha sport i zdrowy styl życia. Na bieżąco śledzę nowe trendy. Uwielbiam też fotografię. Na moim blogu znajdziesz coś o modzie, urodzie i zdrowym stylu życia. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej♥

Like us on Facebook