Kolczyki od Rosegal

07:59

Cześć kochani ♥
Kilka dni temu napisała do mnie firma Rosegal z propozycją współpracy.
Mają oni bardzo szeroki asortyment, a ich rzeczy są bardzo dobrej jakości.
Zachęcam do zajrzenia na stronę Rosegal a tymczasem zapraszam was do obejrzenia moich propozycji.
Tutaj znajdziecie wszystkie kolczyki, jakie oferuje strona. 
Trendy Water Drop Fałszywy Gem kryształowe kolczyki GREEN
Bardzo spodobał mi się ten model.
Ślicznie będzie się prezentować przy wieczorowej sukience w kolorku baby blue ♥
Tani Absolwent Faux Pearl Rhinestone Stud Kolczyk Zestaw SILVER
Moją kolejną propozycją są kolczyki perłowe.
Bardzo mi się spodobały.
Z pewnością dodadzą uroku każdej stylizacji.
Klik

Fashion Faux Cukierki Kolor Gems zdobione kolczyki AZURE
klik
I ostatnią propozycją są niebieskie kolczyki.
Są po prostu idealne na lato!
Cudownie będą się prezentować z limonkową sukienką.

Sklep Rosegal jest bardzo dobrze wyposażony.
Znajdziemy tam ubrania, kosmetyki, biżuterię i wiele wiele innych rzeczy
w atrakcyjnych cenach.

Kochani bardzo proszę was o kliknięcia w linki ♥
Do zobaczenia !

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Pierwsze kolczyki świetne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładniutkie :) szkoda ze nie srebrne, bo mam alergie na wszystko, co srebrem nie jest :(
    pozdrawiam
    fashiolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne są lubie od nich rzeczy :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolczyki :) Poklikałam
    Miłego dnia :*
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuje, że odwiedziłeś mojego bloga.
♥ Jeśli mnie zaobserwujesz, to możesz liczyć na to samo, tylko napisz mi o tym.
♥Zostaw link swojego bloga w komentarzu, na pewno w wolnej chwili go odwiedzę.
♥Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania!

About Me

Jestem M-Grabowska. Pasjonuję się modą i urodą. Kocha sport i zdrowy styl życia. Na bieżąco śledzę nowe trendy. Uwielbiam też fotografię. Na moim blogu znajdziesz coś o modzie, urodzie i zdrowym stylu życia. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej♥

Like us on Facebook