Recenzja paletki z Makeup Revolution I Heart Chocolate

11:49

Cześć kochani ♥
Dzisiaj mam dla was recenzje paletki I Heart Chocolate z MUR.
Paletka jest bardzo inspirowana paletą z Too Faced-Chocolate Bar.
Jeśli chcecie wiedzieć, czy jest ona lepsza od oryginału, to czytajcie dalej.


Jeśli chodzi o design, to mi się bardzo podoba. 
Opakowanie jest bardzo dobrze wykonane, jest to porządny plastik!
W środku znajdziemy 16 cieni.
W palecie znajduje się również pędzelek i lusterko, które jest bardzo duże!
Nazwy cieni są napisane na kartce, co moim zdaniem jest okropnym błędem.


Pigmentacja cieni moim zdaniem jest średnia. 
Najbardziej lubię cienie matowe, choć nie są one rewelacyjne, tak jak jest w przypadku Too Faced.
Brokatowych cieni nie używam, nie podobają mi się one.
Mają słaby pigment, nawet na mokro!
Konsystencja ich jest sucha w kierunku do "wilgotnej".
Ich gramatura jest bardzo mała, te cienie nie są wydajne.
Myślę że jeśli używałybyście jej codziennie przez miesiąc, to tych cieni by już nie było!
Wiem to, bo może 10 razy używałam jednego cienia i już jest go połowa!
Ich jakość nie jest perfekcyjna. Dla osób, które już się znają trochę na makijażu i pracowały na lepszych paletkach (Huda, Anastasia, Too Faced...) może się wydawać bardzo przeciętna.
Ja jestem już przyzwyczajona do lepszej jakości i z nią bardzo ciężko mi się pracowało!
Ale dla tych, którzy jeszcze nie mieli do czynienia z droższymi paletami, powinna być ona odpowiednia. Myślę że dla początkujących jest ona jak najbardziej okej.
Nie jest jakaś najgorsza, ale też nie jest najlepsza.
Po prostu pracowałam na lepszych cieniach.
Ale nie zapomnijmy o cenie, która jest  minimum 4 razy tańsza od tych droższych palet. 

A u was jak się sprawdza paletka MUR?
Koniecznie napiszcie w komentarzu!
Do zobaczenia 

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ale ona rewelacyjnie wyglada :O Szkoda, ze ja nie potrafie malowac sie cieniami :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna kolorki :) ja z MUR mam Death by Chocolate i uwielbiam tą paletkę :)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuje, że odwiedziłeś mojego bloga.
♥ Jeśli mnie zaobserwujesz, to możesz liczyć na to samo, tylko napisz mi o tym.
♥Zostaw link swojego bloga w komentarzu, na pewno w wolnej chwili go odwiedzę.
♥Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania!

About Me

Jestem M-Grabowska. Pasjonuję się modą i urodą. Kocha sport i zdrowy styl życia. Na bieżąco śledzę nowe trendy. Uwielbiam też fotografię. Na moim blogu znajdziesz coś o modzie, urodzie i zdrowym stylu życia. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej♥

Like us on Facebook