Współpraca z domczasu.pl

09:25

Cześć kochani ♥
Nawiązałam współpracę ze sklepem Domczasu.pl, dlatego dzisiaj chciałabym się z wami
podzielić moimi propozycjami z ich strony.
Bardzo ciężko było mi się zdecydować, bo podobało mi się naprawdę dużo zegarków,
ostatecznie wybrałam kilka, które moim zdaniem są fantastyczne.

Na pierwszy ogień idzie ten !
Czyli piękny zegar, w charakterze retro, z różami.
Wygląda niesamowicie !
W dodatku jego cena też jest zachęcająca.


Kolejny równie wspaniały!
Tym razem do postawienia na nocnej szafce.
Ma on bardzo podobny wzór do poprzedniego, ale jest tak jakby bardziej biały.
Cudownie będzie wyglądał w białym pokojach !
Jest on trochę w charakterze romantycznym-bynajmniej takie jest moje odczucie.

I kolejny, chyba mój ulubiony.
Piękny ścienny zegar.
Jest on trochę ombre.
Biel przełamuje się z błękitem-cudowne połączenie.
W dodatku znowu ma róże i co więcej motyle !
Jest w wiosenno-letnim klimacie.

I już ostatni.
Jakoś tak skojarzył mi się z Walentynkami.
Ma cudowny taki słodki wzór, nawiązujący wciąż delikatnie do tematyki retro.
Chłopak może go podarować swojej dziewczynie na prezent ♥

I to już wszystkie moje propozycje ze sklepu Domczasu.pl.
Więcej zegarków do wnętrz znajdziecie tutaj (klik).
Zegarki na tej stronie są naprawdę cudowne i przede wszytskim w dobrej cenie.
Koniecznie zajrzyjcie na ich stronę, bo jest naprawdę na czym oko zawiesić!
Jeśli zdecydujesz się na zakup u nich, to na następne zamówienie otrzymasz rabat o wartości 10%.
Dodatkowo jeśli zapiszesz się do newslettera będziesz otrzymywał dodatkowe rabaty.


Do zobaczenia ♥





You Might Also Like

3 komentarze

  1. Naprawdę piękne zegary, które nadają pomieszczeniu charakteru. Wszystkie Twoje propozycje mają w sobie to "coś"
    http://ragazza99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre sa naprawde rewelacyjne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/white-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  3. My new blog is www.gulsahworld.com. I will be happy if you subscribe to my blog .Kisses

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuje, że odwiedziłeś mojego bloga.
♥ Jeśli mnie zaobserwujesz, to możesz liczyć na to samo, tylko napisz mi o tym.
♥Zostaw link swojego bloga w komentarzu, na pewno w wolnej chwili go odwiedzę.
♥Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania!

About Me

Jestem M-Grabowska. Pasjonuję się modą i urodą. Kocha sport i zdrowy styl życia. Na bieżąco śledzę nowe trendy. Uwielbiam też fotografię. Na moim blogu znajdziesz coś o modzie, urodzie i zdrowym stylu życia. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej♥

Like us on Facebook