Paczka od Femmeluxefinery

23:00

Cześć kochani !
Nie było mnie tu wieki ! Wszystko to jest spowodowane brakiem czasu, który mi doskwiera od kilkunastu dobrych miesięcy. Niestety klasa maturalna nie jest łatwa. Z racji tego, że przełożyli maturę na czerwiec, zrobiłam dla was zdjęcia ubrań, które otrzymałam od https://femmeluxefinery.co.uk

Niestety był to pochmurny dzień, ale mam nadzieję, że zdjęcia się wam spodobają
Sami zobaczcie jak się prezentują!


stylizacja pierwsza





Bluzka jest cudowna ! 
Wykonana z niezwykle lekkiego i przyjemnego materiału.
Bardzo spodobało mi się połączenie jej z plisowaną spódnicą i złotymi butami !
Jak widzicie jest dość krótka, ale do spodni z wysokim stanem będzie wręcz idealna.
Raczej wykorzystam ją latem, ale w takim połączeniu też prezentuje się nieźle.

Zajrzyjcie też na ich stronę, gdzie jest pełno przepięknych bluzek w obecnych trendach ! 


druga stylizacja 





Sukienka petarda !
Idealna do klubu, na 18 czy nawet na codzień.
Ma przepiękne falbany, które fenomenalnie się układają i asymetryczny rękaw, który od ostatnich sezonów jest bardzo modny ! 
Jestem nią bardzo zauroczona ! 
Cudownie się prezentuje.
Jedyny minus to długość, dlatego osoby wysokie raczej nie będą zadowolone :(

Zobaczcie też inne sukienki, które mają w swojej ofercie 


trzecia stylizacja






Do tej sukienki pożyczyłam pasek z poprzedniej stylizacji.
Ale fajnie się wkomponował, pokreślił dodatkowo sylwetkę.
Sukienkę połączyłam dodatkowo z czerwonymi-bardzo kontrastowymi butami !
Sukienka jest bardzo ciepła i posiada golf- coś za czym przepadam w sezonie jesień\zima.
Jeszcze na chłodniejsze dni będzie idealna !
Ma bardzo fajny materiał, bardzo przyjemny.
Ładnie się układa i jest niezwykle komfortowa w noszeniu.
Jest dostępna jeszcze w białym kolorze, ale ja wybrałam szary.

Może wam coś wpadnie w oko, sami zobaczcie


Podsumowanie
Wszystkie rzeczy, które otrzymałam od Femmelluxe cudownie się prezentują! 
Bardzo podoba mi się, że są takie same na zdjęciu i w realu.
Dodatkowo nie musiałam długo czekać na paczkę ( coś około tygodnia)
Ciuchy są naprawdę dobrej jakości.
Są wygodne, dobrze się układają.
Naprawdę z całego serduszka polecam wam zamówić coś z tej strony, bo mają bardzo unikatowe rzeczy ! A może znajdziecie coś dla siebie :)

Ogólna ocena 
10/10

Koniecznie dajcie znać, jak wam się podobają stylizacje i co sądzicie o tej firmie !
Do zobaczenia !



You Might Also Like

4 komentarze

  1. i like the red one!
    so cute
    great post!thank you for your share!
    luxhairshop.com/collections/half-color/products/peruvian-hair-half-green-and-half-black-color-lace-front-wig

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy;)
    Powiedz czy musiałaś u nich płacić za przesyłkę? bo widzę że tam opcja jest tylko płatność przy odbiorze. I nie wiem czy ufać że zapłacą:)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana ja dostałam te rzeczy w ramach współpracy, nie płaciłam za nic ;*

      Usuń

♥Dziękuje, że odwiedziłeś mojego bloga.
♥ Jeśli mnie zaobserwujesz, to możesz liczyć na to samo, tylko napisz mi o tym.
♥Zostaw link swojego bloga w komentarzu, na pewno w wolnej chwili go odwiedzę.
♥Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania!

About Me

Jestem M-Grabowska. Pasjonuję się modą i urodą. Kocha sport i zdrowy styl życia. Na bieżąco śledzę nowe trendy. Uwielbiam też fotografię. Na moim blogu znajdziesz coś o modzie, urodzie i zdrowym stylu życia. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej♥

Like us on Facebook