Paczka od Banggood

13:33

Cześć kochani ♥
Jakiś czas temu przyszła do mnie paczka od Banggood.
Nie pokazywałam jej wam długo, ponieważ chciałam w pełni przetestować produkty.
Dzisiaj przychodzę do was z nowościami i recenzją.
Tak więc, jeśli jesteście ciekawi co dostałam i jak się u mnie te produkty sprawdzają, to czytajcie dalej ♥

Na pierwszy ogień idą pigmenty brokatowe.
Jak widzicie, kolory są przepiękne!
I tak, zdjęcie nie oddaje tego, jak one się prezentują w rzeczywistości.
Ich pigment jest przegenialny!
Konsystencja jest podobna do brokatu.
Pytacie mnie jak je nakładam na powiekę... Po prostu korzystam z glitter primer od Nyxa.(on w takich sprawach sprawdza się świetnie).
Dodatkowo pigmenty bardzo lubię mieszać ze sobą. 
Moje ulubione połączenie to: jaskrawy różowy, lagunowy niebieski, jaskrawy zielony i srebrny (trochę cukierkowo, ale wygląda genialnie, sami zobaczcie na zdjęciu niżej♥)
Pigmenty w ogóle nie uczulają, trochę się tego obawiałam, bo mam bardzo wrażliwe oczy (nawet produkty z Nivea mnie uczulają!).
Ale na całe szczęście jest wszystko dobrze.
Pigmenty są bardzo komfortowe w noszeniu, w ogóle nie czuć, że je mamy.
Bardzo, bardzo polecam!
Oprócz tych, w paczce znalazłam jeszcze pigmenty satynowe i matowe, ale tamtych nie testowałam(na pewno są tak samo dobre jak te), więc na razie pokazuję wam tylko te brokatowe.


A tutaj przedstawiam wam mój ostatni makijaż, do którego użyłam 
właśnie pigmentów z Banggood.
Jeśli jesteście ciekawi jakich innych kosmetyków użyłam do jego wykonania,
to zapraszam was na mojego instagrama: klik
Tam jestem codziennie i bardzo często wstawiam moje makijaże.
Będzie mi bardzo miło, jeśli mnie zaobserwujecie.
A może chcecie jakiś post z moimi makijażami?

I kolejne dwie rzeczy.
Cekiny i brokat, tylko trochę grubiej "zmielony" :)
Bardzo, bardzo dobra jakość!
Na żywo wygląda to genialnie!
Ja te produkty wybrałam, aby wykorzystać je w makijażach artystycznych, festiwalowych itd.
Bardzo fajnie się sprawdzają.
Do tego są w śmiesznej cenie!
Koniecznie je sobie kupcie, nie pożałujecie!

I to już wszystko.
Stronę Banggood oceniam bardzo pozytywnie!
Z zamówienia jestem niesamowicie zadowolona.
Kontakt ze sklepem też rewelacyjny!
Koniecznie zamawiajcie sobie coś z tej strony, bo naprawdę warto!

Muszę wam się pochwalić... 
Dostanę paczkę od bardzo fajnej firmy kosmetycznej, na pewno ją kojarzycie, bo jest znana na całym świecie!
Ale na razie trzymam was w niepewności, poza tym może zgadniecie?! Piszcie w komentarzach swoje propozycje♥

Co sądzicie o moim zamówieniu?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!
Do zobaczenia♥

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Te pigmenty bardzo mi się podobają, cudownie wyglądają na oku <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wooo jakie fajne te pigmenty <3
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/flowers-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow jakie fajne cienie :D! Aż sama do nich zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. super post :) zapraszam do siebie! czekam na twoją opinię ;) http://weronikazon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuje, że odwiedziłeś mojego bloga.
♥ Jeśli mnie zaobserwujesz, to możesz liczyć na to samo, tylko napisz mi o tym.
♥Zostaw link swojego bloga w komentarzu, na pewno w wolnej chwili go odwiedzę.
♥Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania!

About Me

Jestem M-Grabowska. Pasjonuję się modą i urodą. Kocha sport i zdrowy styl życia. Na bieżąco śledzę nowe trendy. Uwielbiam też fotografię. Na moim blogu znajdziesz coś o modzie, urodzie i zdrowym stylu życia. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej♥

Like us on Facebook