Sucha skóra, a makijaż ? - czyli o tym jak uratowałam moją cerę

06:45


Znasz to uczucie, kiedy kupujesz nowy podkład, a on podkreśla twoje suche skórki?
Miał być idealny, a wyszło jak zawsze...
Wydałaś na niego fortunę, a praktycznie jest już do wyrzucenia?
Mogę temu zaradzić ! 
Ja również zawiodłam się na kilku podkładach.
Ale ostatnio kiedy zainwestowałam w droższy, to już musiałam coś z tym zrobić!
Chcesz dowiedzieć się jak doprowadziłam moją bardzo suchą skórę do porządku ?
Czytaj dalej :)
Dodam tylko, że moja regeneracja trwała zaledwie tydzień!


Wszystko zaczęło się tak...
Od zawsze miałam problemy z przesuszaniem się skóry. Ale kiedy zaczęłam borykać się z trądzikiem i stosować wszelakie maści, problem się nasilił.
Suchą warstwę mogłam wręcz zdrapywać...
Nigdy nic z tym nie robiłam. Jedynie od czasu do czasu stosowałam maskę z Sephory. (zobaczycie ją niżej)
Szczególnie miałam tendencje do przesuszania się strefy T.
Czoło i nos to była najgorsza strefa mojej twarzy.
Z tym problemem męczyłam się strasznie długo, około 3 lat ? Może nawet więcej.
Wiem, to brzmi strasznie! Wcześniej nie zwracałam na to uwagi...
Aż do teraz! Po przyjeździe z Gór moja skóra była w fatalnym stanie.
W domu czekał na mnie mój nowy podkład, który zamówiłam, będąc na wczasach.
Dałam za niego dużo pieniędzy i się zdenerwowałam, bo strasznie podkreślał moją suchą skórę. 
Wtedy porządnie wzięłam się za moją okropną cerę.

Produkty których użyłam: 

1. Półtłusty krem (AA)




Krem półtłusty nakładałam codziennie wieczorem, bądź co drugi dzień.
Następnego dnia cera jest bardzo nawilżona, gładka i promienna.
Jest on przeznaczony do skóry wrażliwej i suchej.
Nie uczula.
Efekt jest widoczny już po pierwszym użyciu.
Jest przeznaczony na zimę, aczkolwiek w innych porach roku też po niego sięgnę,
ale już nie tak często.
W dodatku kosztuje zaledwie 13 zł!
Dostępny jest m.in. w Rossmannie.

2. Maska nawilżająca (Sephora)


Maskę stosuję 2/3 razy w  tygodniu.
Ma ona fajną konsystencje-dość zbitą.
Bardzo łatwo się nią aplikuje na twarz.
Dość długo schnie.
Ja pozostawiam ją na całą noc, a rano zmywam ją tonikiem.
Jest dość wydajna.
Efekty widoczne od razu!

3. Trzyetapowy zabieg nawilżający (AA)



W opakowaniu znajdziemy peeling, maskę i krem.
Wykonanie takiego zabiegu trwa około 20 minut.
Produkty są przyjemne, bardzo fajnie się je rozprowadza.
Każdy produkt zapewnia długotrwałe nawilżenie.
Dzięki temu zabiegowi w pewnym sensie też oczyszczamy skórę.
Produkty nie uczulają.
Ilość ich spokojnie starczy na 2 razy.
Taki zabieg wykonuję 1/2 razy w tygodniu.
Cena 6 zł
Dostępność: m.in. Rossmann.

4. Oczyszczający żel (Ziaja)



Żel ten używam przed położeniem kremu nawilżającego.
Stosuję go zaraz po zmyciu makijażu.
Pełni on w pewnym sensie funkcje mydła.
Konsystencje ma bardzo rzadką. 
Po rozprowadzeniu na twarz zaczyna się pienić.
Łatwy w użyciu.
Fajnie oczyszcza i przygotowuje twarz do nałożenia innych produktów.
Dostępność: Rossmann
Cena: około 10zł

5. Żel do twarzy ( Physiogel)


Stosuję go zazwyczaj do zmycia peelingu.
Fajnie nawilża i koi.
Doskonale też zmywa jakiś produkt.
Dostępność: Apteka

Tych wszystkich produktów używałam przez ostatni tydzień.
Wcześniej moja skóra była okropna, strasznie przesuszona.
Mogłam z niej zdrapywać suchą warstwę.
Co więcej makijaż prezentował się fatalnie.
Teraz jest nawilżona, gładka, promienna.
A mój nowy podkład wygląda pięknie.
Teraz nie widać suchych skórek!
Polecam wam z całego serca te produkty!
Wystarczył tydzień abym zniwelowała problem, z którym borykałam się przez ostatnie 3 lata...
Ponad to taka kuracja wcale nie jest droga!

Ps Już niedługo recenzja podkładu, o którym dzisiaj Wam wspominałam!
Zapraszam was również do skorzystania z kodu rabatowego do Douglasa który znajdziecie: tutaj .


A ty masz problem z suchą skórą?
Koniecznie wypróbuj produkty, o których wspomniałam wyżej!
Do zobaczenia ♥

You Might Also Like

9 komentarze

  1. O super na pewno skorzystam z porad, bo też mam problem z przesuszaniem w niektórych partiach twarzy;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio zaczęłam zwracać większą uwagę na pielęgnacje twarzy, zauważyłam, że mój "makijaż" wygląda lepiej :)Znam tą serie z Ziaji, polecam hah.

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubie ziaje a reszty nie znam i tylko zima mam problem ze suchą skórą :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/valentine-red-color.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mezoterapia - bardzo ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat mam cerę tłustą ale moja córka meczy się z suchą cerą. Dzieki za przydatny post.

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam oczyszczający żel z Ziaji. :) Jest świetny. :)

    Pozdrawiam!

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja wlasnie mam ten problem ze skora, ze mam bardzo sucha :(
    tez wlasnie ostatnim czasem wieksza wage przykladam do kondycji mojej skory twarzy

    nowy post! http://justemsi.blogspot.com/2017/02/red-marine.html obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog!
    Obserwuję i zapraszam :)

    http://lifeforbeautymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wpis, pozdrawiam :)

    Zapraszam tutaj.

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuje, że odwiedziłeś mojego bloga.
♥ Jeśli mnie zaobserwujesz, to możesz liczyć na to samo, tylko napisz mi o tym.
♥Zostaw link swojego bloga w komentarzu, na pewno w wolnej chwili go odwiedzę.
♥Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania!

About Me

Jestem M-Grabowska. Pasjonuję się modą i urodą. Kocha sport i zdrowy styl życia. Na bieżąco śledzę nowe trendy. Uwielbiam też fotografię. Na moim blogu znajdziesz coś o modzie, urodzie i zdrowym stylu życia. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej♥

Like us on Facebook