Magic Sesion Saturday

07:16

Cześć ! Dzisiejszy post dotyczy sesji zdjęciowej. Chciałabym was poinformować że co tydzień/dwa w sobotę będą posty dotyczące sesji zdjęciowych. Mam nadzieje, że pomysł wam się spodoba :) Zapraszam do oglądania i Do zobaczenia w następnym poście :*

 
 Bluzka - reserved 
Spodenki - h&m
     Kurtka jeansowa - stradivarius
  Buty - converse
   Okulary - stradivarius
                                                                    Bluzka- sinsay
                                                             Spodenki - new yorker
                                                                  Buty - converse

You Might Also Like

0 komentarze

♥Dziękuje, że odwiedziłeś mojego bloga.
♥ Jeśli mnie zaobserwujesz, to możesz liczyć na to samo, tylko napisz mi o tym.
♥Zostaw link swojego bloga w komentarzu, na pewno w wolnej chwili go odwiedzę.
♥Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania!

About Me

Jestem M-Grabowska. Pasjonuję się modą i urodą. Kocha sport i zdrowy styl życia. Na bieżąco śledzę nowe trendy. Uwielbiam też fotografię. Na moim blogu znajdziesz coś o modzie, urodzie i zdrowym stylu życia. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej♥

Like us on Facebook