Energylandia !!!

06:58

Tak jak obiecałam, dodaje posta o Energylandii !!! Jest to największy park rozrywki w Polsce. Jest położony w Zatorze. Bilety są dość drogie bo 100 złotych od osoby na cały dzień, ale można korzystać ze wszystkich atrakcji do oporu. Plac jest ogromny. I wszystkie atrakcje są wspaniałe. Plan parku jest naprawdę genialnie zrobiony, wszystko jest dopięte na ostatni guzik. Jeżeli ktoś się jeszcze zastanawia, to sądzę, że podejmie słuszną decyzje, bo naprawdę warto. Nie da się odczuć tego po zdjęciach, tej adrenaliny jaka tam panuje. Łatwo jest powiedzieć, że np. ta karuzela jest słaba, ale uwierzcie mi naprawdę na niektórych ekstremalnych jest masakra :D Po długo godzinnej jeździe na karuzelach człowiek jest bardzo zmęczony. Odczucie jest podobne jak po paru godzinach pływania na basenie :) Naprawdę bardzo polecam !   Do zobaczenia w następnym poście :*















You Might Also Like

1 komentarze

♥Dziękuje, że odwiedziłeś mojego bloga.
♥ Jeśli mnie zaobserwujesz, to możesz liczyć na to samo, tylko napisz mi o tym.
♥Zostaw link swojego bloga w komentarzu, na pewno w wolnej chwili go odwiedzę.
♥Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania!

About Me

Jestem M-Grabowska. Pasjonuję się modą i urodą. Kocha sport i zdrowy styl życia. Na bieżąco śledzę nowe trendy. Uwielbiam też fotografię. Na moim blogu znajdziesz coś o modzie, urodzie i zdrowym stylu życia. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej♥

Like us on Facebook