Openbox Sammydress

11:08

Cześć Kochani♥
Jakiś czas temu podjęłam współpracę z Sammydress. Moje propozycje ubrań z ich strony znajdziecie tutaj: http://m-grabowska.blogspot.com/2016/06/wspopraca-sammydress.html
Jeśli jesteście ciekawi co zamówiłam i jakie wywarło to na mnie wrażenie, to zapraszam do czytania dalszej części postu!

Koronkowa sukienka



Muszę Wam się przyznać, że jestem pod ogromnym wrażeniem!
Od dawna marzyłam o sukience z odkrytymi ramionami i w końcu taką znalazłam.
 Sukienka jest wykonana z bardzo dobrego materiału. Ma podszewkę, dzięki czemu nie prześwituje.
Kiedy ją zamawiałam nie byłam zbytnio do niej przekonana, ponieważ sukienka nie była pokazana na modelce, a na stronie widniało jej tylko jedno zdjęcie. Myślałam, że może przyjść jakiś "lump", ale ku mojemu zaskoczeniu przyszła przepiękna sukienka. I co najważniejsze w ogóle nie odbiega od oryginalnego zdjęcia, jest po prostu identyczna.
W jakiej kolwiek sieciówce kosztowała by ona majątek, a na Sammydress grosze.
Ocena: 10/10!
Klik
Kombinezon

Kombinezon również z odkrytymi ramionami.
Leży idealnie, rozmiar jak najbardziej trafiony.
Myślę, że jego jedynym minusem jest to, że może się gnieść, ale to jakoś przeboleję.
Będzie cudownie prezentował się do eleganckich butów jak i sportowych.
Akcent w postaci kolorowej torebki jak najbardziej się sprawdzi!
Ocena: 10/10
Klik

Bluza

Jest wykonana z bardzo dobrego materiału. Pod spodem ma milutki polar.
Jest bardzo lekka. Idealnie sprawdzi się  na chłodniejsze wieczory.
Świetnie będzie się komponować z dżinsowymi szortami i koralową torebką.
Jest trochę za duża, ale to też ma swój urok.
Ocena: 10/10
Klik

Bluzka


Jak widać w tym zamówieniu króluje trend odkrytych ramion.
Nie mogłam się powstrzymać przed zamówieniem tej bluzeczki, od razu wpadła mi w oko!
Została  wykonana z materiału podobnego do koronki.
Jest  bardzo przewiewna, idealnie sprawdzi się na upalne dni.
Klik
Ocena 10/10

Zestaw do konturowania



Na pierwszy rzut oka paletka zawiera dużo odcieni brązu, ale nie zabrakło też różu, zieleni, czy bieli.
Chciałam spróbować swoich sił w konturowaniu,
dlatego też zdecydowałam się na zamówienie tej paletki.
Bardzo możliwe, że w niedługim czasie pojawi się recenzja, także wypatrujcie śmiało!
Do zestawu jest dołączony także pędzel, który jest przemilusi.
Ocena: jak na razie nic nie mogę o niej powiedzieć ( ani złego, ani dobrego).
Klik:

Okulary


Jeśli śledzicie mojego bloga, to wiecie, że miałam już takie okulary tylko, że były one z Dresslink.
Niestety były słabo zrobione, bo ni z tego ni z owego pękły.
Mam nadzieję, że na tych się nie zawiodę.
Jak na razie mogę tylko powiedzieć, że są dobrze zrobione.
Ocena:10/10
Klik

Stempelki


Stempelki zamówiłam dla mojej siostry, ponieważ zajmuje się robieniem hybryd,
a taki gadżet na pewno jej się przyda.
Za tak niską cenę z pewnością nie dostanie się takich w Polsce.
Jak na pierwszy rzut oka myślę, że posłuży jej to długo i mam nadzieję, że będzie zadowolona.
Klik

Pudełeczko


Z tego względu, że zostało mi 1,50$ postanowiłam zamówić sobie takie plastikowe pudełeczko.
Nic innego w tak niskiej cenie nie było, a nie chciałam zostawiać paru dolarów.
Myślę, że sprawdzi się do przechowywania jakiś kolczyków albo koralików.
Ocena: 10/10
Klik:

Podsumowanie:
Sklep mnie bardzo zaskoczył swoją jakością, ceną, szybką transakcją i identycznym asortymentem na stronie i w realu.
Kiedy zobaczyłam te rzeczy byłam strasznie podekscytowania, z moich ust wyrywały się słowa Wow!
Sammydress to naprawdę porządna firma, moje zamówienie trafiło aż w 3 ogromnych paczkach.
Sklep zadbał o to, aby nic się nie zniszczyło.
Już wiem, że jest to moja ulubiona strona z chińskimi rzeczami.
Zamówienie oceniam na : 50/50
Koniecznie zamówcie sobie coś z ich strony!

Podobają ci się rzeczy, które zamówiłam?
Daj znać w komentarzu co o nich sądzisz.
Czekam na twoją szczerą opinię!
Do zobaczenia w następnym poście

You Might Also Like

33 komentarze

  1. super zamówienie, najbardziej podoba mi się ta zwiewna sukienka z koronki jest urocza, choć osobiście nie przepadam za ubraniami z odkrytymi ramionami ;) świetnie wyglądają też okulary, jestem bardzo ciekawa tej paletki do konturowania, sama kupiłam sobie ostatnio paletkę jednak ma ona tylko trzy odcienie więc jest różnica:) czekam na Twoją opinię! pozdrawiam i obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ❤️ A co do paletki to na razie zdradzę, ze sprawuje się bardzo dobrze.

      Usuń
  2. Sukienka i hiszpanka cudowne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem spore zamówienie :) wszystko prezentuje się świetnie :)
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy! Sukienka prezentuje się przeuroczo :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza sukienka urocza <3 Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest ta sukienka <3
    Zapraszam, nowy post:
    lifestylleblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju ta delikatna koronkowa bluzeczka jest świetna ! :o Jeszcze takiego udanego zamówienia i w moim stylu nie widziałam u nikogo!

    Odpowiadam na każda obserwację.
    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne rzeczy sobie zamówiłaś , najbardziej spodobała mi się koronkowa bluzka :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie ^^
    http://trapphouse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne i trafione ubrania ;*
    Pozdrawiam <3
    angelikamichalak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Koronkowa sukienka jest prześliczna!Bardzo dziewczęca :)
    Pozdrawiam i obserwuję!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zamówienie! Strasznie podoba mi się ta bluza i bluzka! :)
    Może jakiś osobny post o samej współpracy z tą firmą? :D

    Obserwuję! :)
    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się tej sukience, chciałam ją sobie zamówić ale niestety nie jest na razie dostępna :(
    obserwuje i liczę na rewanż
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Najważniejsze jest to, że jesteś zadowolona :) Najlepsza sukienka!

    Jeśli masz ochotę, wpadnij na letnią playlist!
    http://blog-without-the-face.blogspot.com/2016/07/letnia-playlist-by-julkabb.html

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka

    OdpowiedzUsuń
  14. wow spore to zamówienie:D sukienka pierwsza jak ślubna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. rzeczy raczej nie w moim typie, ale dobrze, ze jesteś zadowolona! <3
    uczciwie kliknięte! ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Koronkowa bluzka bardzo ładna ;)
    Zapraszam do komentowania i obserwowania
    jagglam.blogspot.com
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zestaw. Mi najbardziej podoba się ta paletka do konturowania. Oczywiście poklikane wszystko. <3
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię ten sklep :) Śliczne mają tam sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne zamówienie :) Oczywiście poklikałam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com
    Fanpage: https://www.facebook.com/lublins/ (zapraszam do polubień)

    OdpowiedzUsuń
  20. sukienka nr 1 romantyczna, dziewczęca , koronki super
    zapraszam do obserwowania http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jej jaka cudna sukienka i ta bluzeczka z koronki o okulary i w sumie wszystko heh

    OdpowiedzUsuń
  22. I'm in love with this lace dress! And I have the same concealer))
    Would you like to follow each other? Please let me know
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne rzeczy, kilka z nich sama z chęcią bym zamówiła :)
    poklikałam, mogłabym prosić o to samo? Bede bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zamówienie! Widzę, że dzisiaj mija Ci rok prowadzenia bloga, więc gratuluję :)
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialne produkty, może i sama się skuszę :D aż nie potrafię zdecydować, co podobało mi sie najbardziej. Chyba wygrywa bluzeczka :D pozdrawiam! :*

    girls-love-makeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi również najbardziej spodobała się koronkowa bluzka! Fajnie, że jesteś zadowolona z zamówienia :))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuje, że odwiedziłeś mojego bloga.
♥ Jeśli mnie zaobserwujesz, to możesz liczyć na to samo, tylko napisz mi o tym.
♥Zostaw link swojego bloga w komentarzu, na pewno w wolnej chwili go odwiedzę.
♥Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania!

About Me

Jestem M-Grabowska. Pasjonuję się modą i urodą. Kocha sport i zdrowy styl życia. Na bieżąco śledzę nowe trendy. Uwielbiam też fotografię. Na moim blogu znajdziesz coś o modzie, urodzie i zdrowym stylu życia. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej♥

Like us on Facebook