Session ♥

05:21

Cześć kochani! Za oknem już zima daję nam pierwsze oznaki. Z każdym dniem jest coraz zimniej:( Trzeba zacząć się ciepło ubierać. Jesieni w tym roku prawię w ogóle nie było, bo albo jest za zimno, albo za gorąco:(
Dzisiejsza stylizacja należy jeszcze do tych "cieplejszych". Także nie martwcie się, aż tak bardzo nie zmarzłam. Może jeszcze uda nam się znaleźć ostatnie promyki słońca. Sesje będą już miały nieco inny charakter, ale nie przejmujcie się obiecujemy, że pomimo zimnych dni będziemy starały się zrobić świetne zdjęcia i nadać im ciepły i mocny charakter.
Zapraszam do oglądania zdjęć :* Trzymajcie się ciepło <3






                                                             
                                                                     Ogrodniczki: Stradivarius
                                                                     Bluzka: Reserved
                                                                     Sweter: H&M
                                                                     Buty: Converse
                                                                     Kapelusz: Stradivarius

 Do zobaczenia w następnym poście:*

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia i twoja stylizacja!
    Może wspólna obserwacja? Zgłoś się u mnie na blogu :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sweter, lubię takiego typu :)
    /meaisnolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny kapelusz ;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam oglądać jesienne zdjęcia, świetne są :)
    XBRUNETTE

    OdpowiedzUsuń
  5. sweet,style and smile..:)
    http://zoomlabakalim.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfekcyjne zdjęcia i super blog :)
    W wolnej chwili zapraszamy do nas http://claudiaandnadia.blogspot.com/ było by nam miło gdybyś zajrzała bo dopiero zaczynamy i przyda nam się parę wskazówek. Jeśli ci się spodoba możesz nas zaobserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo, że ta stylizacja może być porównywana do umyślnego spowodowania śmierci kata i tak jestem na tak! Khaki, bordo, szary, czarny to jest ❤️

    Zapraszam do mnie na osobiste napompowanie swojego ego :) COUSE YOU'RE FUCKIN PERFECT!

    Pozdrawiam cieplutko
    Idealna
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah no to bardzo mi miło. Nawet tak o tym nie pomyślałam :o

      Usuń
  8. Ale piękny wygląd bloga ;* i Ty też jesteś piękna !
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kapelusz <3
    http://belikeaprincesss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnie zdjęcie mi się najbardziej podoba !
    Obserwujemy ?
    http://lu-sia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia :)
    Czekam na tą złotą polską jesień :/
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wyglądasz :3
    Ten kapelusz jest genialny *o* i masz geniaalne włosy :3
    świetna, jesienna sesja, tak trzymaj :D
    3maj się ^.*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz piękny wygląd bloga i potrafisz zainteresować czytelnika ;*
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie ;* justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. How comfy and casual this outfit is! And I love the color palette you’ve chosen. Gorgeous!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia i super post.
    http://panterkaonline.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na sesję. :) no i cudny kapelusz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny wpis! zapraszam do siebie. ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjęcia! <3 Świetny blog! ,co powiesz na wspólną obserwację? :*
    http://gold-b3rry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuje, że odwiedziłeś mojego bloga.
♥ Jeśli mnie zaobserwujesz, to możesz liczyć na to samo, tylko napisz mi o tym.
♥Zostaw link swojego bloga w komentarzu, na pewno w wolnej chwili go odwiedzę.
♥Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania!

About Me

Jestem M-Grabowska. Pasjonuję się modą i urodą. Kocha sport i zdrowy styl życia. Na bieżąco śledzę nowe trendy. Uwielbiam też fotografię. Na moim blogu znajdziesz coś o modzie, urodzie i zdrowym stylu życia. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej♥

Like us on Facebook